Продавець 101 КРОВАТЬ розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
68 відгуків
+380 (98) 333-95-14
+380 (50) 358-28-96
+380 (96) 314-44-47
Товары для детской комнаты
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправка здійснюється в день замовлення, якщо замовлення було дано до 11:00. Якщо після 11:00, замовлення відправляється на слідуючий день. Вартість відправки згідно з тарифами транспортної компанії. Уточнюйте у наших менеджерів
  • СамовивізЄ можливість самовивозу, за умови наявності товару на відповідному складі.
  • Укрпошта
  • Доставка кур'єромКур'єрська доставка здійснюється силами кур'єрів транспортних компаній.
  • Доставка поштою

Способи оплати

  • Оплата на картуТовар може бути оплачений на карту Приватбанку. При цьому виді оплати Ви ні за що не переплачуєте - оплачуєте тільки вартість товару.
  • Оплата за реквізитамиТовар може бути оплачений на р/рахунок
  • ГотівкоюЦей вид оплати можливий при самовивезенні зі складу або ж доставці кур'єром
  • ПісляплатаТовар може бути сплачений післяплатою при одержанні його на складі Нової Пошти, або за адресою (при адресній доставці). При цьому Нової Пошта стягує комісію в розмірі 2% від суми післяплати + 20грн. за оформлення платежу

Гарантія:

У відповідності зі статтею 9 «Закону про захист прав споживачів», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки за умови: товар новий, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т. д.; Товар не збирався і не монтувався; упаковка ціла і збережені комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування Гарантійний термін обслуговування, на весь товар встановлюється виробником. Перевірка цілісності товару та його комплектності проводиться покупцем у момент доставки кур'єром або на складі транспортної компанії. Після прийняття товару усунення дефектів відбувається за рахунок замовника. Гарантійне обслуговування здійснюється при умові дотримання покупцем правил експлуатації, встановлених виробником, а також при пред'явленні гарантійного талону та товарного чека. Тому, щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно протягом строку служби виробу зберігати додаються до товару документи.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner